Vacature Management Assistent

24 – 32 uur | Den Bosch | Hybride werken

Management Assistent

Ben jij een ‘mensenmens’, servicegericht, met oog voor kwaliteit en krijg je energie van plannen en organiseren? En werk je graag in een betrokken team, waar je wordt gezien en gehoord, waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf volop te ontwikkelen, waar ruimte is voor jouw ideeën, waar we successen vieren, met collega’s die écht willen? Solliciteer dan direct; wij zijn per direct op zoek naar een nieuwe ‘spil’ in onze organisatie!

In onze organisatie, die vanuit verschillende labels diensten verleent die variëren van scholing tot training & coaching, consultancy, (bedrijfs)fysiotherapie en re-integratie, word jij de spil tussen management en medewerkers en ondersteun je de directeur en het management. We zoeken een flexibele en proactieve collega die stevig in zijn of haar schoenen staat. Je bent actief betrokken bij het opzetten en beheren van alle managementzaken. Samen met het management faciliteer jij alle medewerkers zodat iedereen zijn werk zo goed mogelijk kan uitvoeren.

Dit zijn taken en verantwoordelijkheden waar je aan kunt denken

  • Gedeeltelijk agendabeheer.
  • Coördineren van organisatorische werkzaamheden, (voorbereiden van) vergaderingen en bedrijfs- en interne events.
  • Deelname aan (MT) overleggen.
  • Teamleider van het secretariaat.
  • Bewaken tijdspaden van diverse projecten.
  • Bewaken/uitvoeren van diverse administratieve processen.
  • Aanspreekpunt voor collega’s.
  • Kantoor(pand)management en – aansturing divers onderhoud.
  • Beheer wagenpark, sleuteluitgifte.

Dit ben jij

  • Een echte teamspeler.
  • Een mensenmens en de schakel tussen collega’s, manager en directeur.
  • Proactief, als jij een kans ziet ga je erop af.
  • ‘In control’; je houdt van structuur, je organiseert, houdt overzicht en plant realistisch.
  • Analytisch sterk: hoofdzaak of bijzaak? Dat verschil zie jij meteen. Je komt makkelijk tot de kern, signaleert trends en houdt het overzicht.
  • Je denkt in oplossingen.
  • Jij wilt jezelf ontwikkelen en staat open voor nieuwe kansen.
  • Niet vies van een telefoontje aannemen buiten werktijd en weet goed in werk-privé balans te blijven.

Dit breng jij verder mee

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt een management (assistent) opleiding, HEAO MER, Small Business and Retail Management of Hotel School afgerond.
  • Je beschikt over goede kennis van Microsoft Office. Een pre is als je zeer bedreven met Excel en PowerPoint.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het leiden van een team.

Dit krijg je van ons

  • Marktconforme honorering die past bij onze organisatie en jouw meegebrachte kennis en ervaring.
  • Flexibele (hybride) werktijden en werkplek.
  • 25 vakantiedagen per jaar.
  • Reis- en thuiswerkvergoeding.
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden.

Solliciteren

Wij zijn per direct op zoek naar een nieuwe Management Assistent. Stuur jouw cv en motivatie vóór 20 oktober via onderstaand antwoordformulier of via werkenbij@lijv.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Is deze vacature op jouw geschreven?

Solliciteer dan nu direct!

Heb je nog vragen over deze vacature?

Jolanda Baselmans

Is deze vacature misschien toch niet helemaal waar je naar op zoek bent? Bekijk dan alle vacatures.

Zitten jouw medewerkers lekker in hun vel? Dan zitten ze beter op hun plek - letterlijk en figuurlijk. Dat uit zich in meer werkplezier, meer motivatie, meer betrokkenheid, betere prestaties en een duurzamere inzetbaarheid.

LIJV is er voor jou
Hallo 👋 Hoe kunnen wij jou helpen?